Merhaba kızlar biz 5+6 dayız henüz doktora gitmedim randevu bulamadığım için görüştüm sorun olmayacağını söyledi 3 Ekimde gideceğiz. Siz bebeği ne zaman gördünüz, kalbini duydunuz mu? Heyecan içindeyim. Belirtileriniz neler paylaşalım taze ve güzel anneler 🥰