deniizzz_123 Gunay1996 Gerçekten mi ama doktorumuz 10.1 kıza benziyor dedi bugün %90 erkek dedi değişir miii bir kızım var oğlum olsun istiyorum 😂 şuna beni yine şüpheye düşürdünüz 😂
Gunay1996 deniizzz_123 Benim kızımın resmine benzetdim. Sizi beni çok da ciddiye almayın 😂Sadece tahmin, doktor en iyisini bilir
deniizzz_123 Gunay1996 Bende başta kızıma benzetmiştim koz bu demiştim ama doktor bugün erkek giyince sevinmedim desem yalan olur 😂