ebruuu- İki gündür çok şiddetli bel ağrısı var yürümekte bile zorlanıyorum bazen, akşamları da çok hafif sancılar oluyor gibi sizce doğum yakın mıdır bunlar doğum belirtileri mi kızlar
Jsjs Ben bir haftadır bu şekildedir. Bebegimde doğum kanalında ve dönmüş doktor bebek kanalda olduğu için baskı yapıyor artık beline yükleniyor dedi. Ama nst normal olduğu için doğum başlangıcı sayılmaz dedi