Dileylim evet bende 17. Haftadan beri hissediyorum bugn hissedemedim ufakta olsa bi segirme oluyordu inşallah normaldir soyledidginiz gibi hamilelik gercekten stresli bir surec saglikla kucaginiza alin inşallah benim icinde dua edin bebegim iyi ve saglikli olsun🌸