Merhaba çok garip olacak belki ama 22 haftalık gebeyim ilk gebeliğim artık bebişin hareketlerini hissedersin dediler ama nasıl hissediyorsunuz hep araştırıyorum internetten yorumlar forumlar ama çoğu zaman korku içindeyim kalp durmuş olabilir hissetmiyorsanız diyor ben sadece gün içinde ara sıra tam rahim üstünde böyle 10 20 saniye mide guruldaması olur ya onun titreşim hali gibi bişey hissediyorum o mu acaba 🤦♀️