babylook Anne1__ evet ben set halinde istedim gayet güzeldi emzirme önlüğü yastıgı babynesti puset örtüsü böyle set yaptım uygundu trendyolda pahalıydı.
babylook Beyzanrrr evet instagramda gayet uygundu ordan setli aldım trendyolda falan setler çok pahalı
Beyzanrrr Anne1__ maalesef yok nerde indjrim var her gün orlara bakıyorum cnku gerçekten herşey çok pahalı
Kukulikukuli12 Anne1__ n11 de kuponlar oluyor hergün 150/50 100 /40 TL indirim falan oraya da bakabilirsiniz. Zaten 90 dan aşagı müslin yok 🤭