Kızlar gebeliğiniz nasıl geçiyor? Bebiş hareketleriniz nasıl bu arada?💐 Bizim sıkıntılı süreçten sonra çok şükür ki toparlanarak biraz daha iyiye doğru gidiyoruz 🙏🏻 Pazar günü hastaneden çıktıktan sonra çok hızlı bir şekilde yediklerime özen gösterdim tuzu çıkardım hayatımdan, ve çok şükür ki ödemi atmaya başladım vücudumdan. İnsallah bir daha yaşamam bu durumu zamanın da dogururum oğlumu. Cok amin🙏🏻💐 Odamız da, cantamız da hazır bu arada, yine de doktorumuz hazırda dursun eşyanız dedi. Cuma günü de kontrolümüz var 😍❤️🤌🏻