Fhryhsn Doktorunuz kontrolde ultrasondan bakıp söyler zaten benim 30 haftamdan beri sancim ağrım var
Ve 35 haftamda sanciyla acile gittim 1 cm acikligim vardi o zaman
Şuan 36+4 oldum ağrı sancı arada devam ediyor ama çok fena baskı yapıyor ağrıyor yürürken açıyor ve artık daha fazla idrara gitmeye başladım
Birde benim bebişim bir hafta önden gidiyo o yüzden de olabilir herhalde 🤷
Doktor erken gelebilir dedi herkesin hamileliği bir değil kimi çok acı çekiyor kimi kuş gibi geziyor