Mnkse0 35+6 dayım hergün sabah kalktığımda sert olur gün için de dinlendikçe yumuşardı bugün sabahtan beri çok sert önümde top gibi nefes aldırmıyor normal mi sizce
Yazmelegi_ Mnkse0 benim de öyle olunca nst cektirmistm endişe kalmasın içinizde bence nst çektirin çünkü herkesin ki çok farklı oluyor birde bebek hareketi var mi
Mnkse0 yenibirannis normalde dinlenince yumuşardı bu sefer hep sert olduğu için doktor da doğum başlangıcında sertleşecek önünde falan diyince korktum
Jsjs Bende 36+5deyim artık çok sert ve mideme bile baskı yapıyor yer yok artık çok zorluyor. Ama doktor normal dedi sizinde normaldir az ve sık yerseniz daha rahat ediyorsunuz