tuq_ba sancı özellikle mideme vuran bir sancı, bulantı ve iştahsızlık yaptı bende. Benimki böbrek büyümesi kaynaklıydı üzerine böbrek ağrısı da eklenince hastaneye zor gittim. 1 hafta bu şikayetleri çektim maalesef antibiyotik hemen geçirmedi. Şimdi 36’yım hala böbreğim büyük ve ağrı yapıyor çok fazla, 5 dk ayakta duramıyorum ☹️ doktorum 2 hafta daha sık dişini dedi bakalım.