Diyetisyen ben yeni doğum yaptım. Kaç kere sacma sebeplerle hastanede yattım. Ve kaç kerede yatırmaya calıştılar. Özel hastane işte. Resmen gelir kapısı olarak görüyolar. Bence cıkıp başka bi yere muayene olabilirsin. Yani sancın olsa, acıklıgın başlasa ne olur ki. Doğum yaprsın. Niye durdurmaya calıaıyolar anlamadım gercekten. Sancın yalancı sancı ise zaten seruma gerek yok. Çıkıp başka bi hastaneye muayene olabilirsin bnce