ZumrasMom_ Doğumdan ne kadar süre sonra korse kullanmaya başladınız ya da başlayacaksınız. Bir de önerdiğiniz marka var mı
Babymom13 ZumrasMom_ ben sezeryan doğum yapalı 1 hafta oldu dün kontrolüm vardı doktoruma sordum hemen kullanabilirsin dedi
Gizembltc ZumrasMom_ hemen kullanabilirsin canım ama ben alttan çıt çıtlı korse aldım onu kullandım çok rahat ettim lavaboya falan giderken tavsiye ederim
rcbb Ben normal doğumdan bir gün sonra kullandım korseyi bu üçüncü gebeligim sezeryan.oldu ondada bir hafta sonra kullandım
Gizembltc Minikannesi00 https://www.lohusasepeti.com/products/emay-2019-dikissiz-double-yuksek-bel-alttan-citcitli-slip-lohusa-korse?variant=41478147178719¤cy=TRY&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gclid=Cj0KCQjw1OmoBhDXARIsAAAYGSHWuCqh0UKsFIJ8Mt_bQSSE4ZPxzIdZCENBjMAiqxAyTecR0B7C7LoaAltlEALw_wcB
Ireeeeem Gizembltc merhaba bedenini nasıl seçtiniz ben de hemen alacağım ama bedeni nasıl seçeceğimi bilemedim