prensinannesi2024 Kızlar elimde ilk oğlumdan emzik vardı atmak istemedim numarasını bilemedim 1 mi 2 mi
nur34_ prensinannesi2024 kuzum bu avent mi 1 numara bu 0 6 yani ebebek magazinda gormustum bunlardan diger avent emziklerinr gore daha kucuk basi 06 ama
Tugbamf prensinannesi2024 benimde oglumdan kalma aynı emzikler var hoc emmedi . Postu benim için açmışsın sanki sağolasın 😅 bende 0-6 ay diye hatırlıyorum bunları sanki büyüğü yoktu . Çünkü oğlum 3 aylıkken falan vermeye çalışıyordum .
prensinannesi2024 nur34_ tamm kuzum evet avent benimde oğluma biri vermişti tutmadı bende dezenfekte yapıp verıyım dedim
nur34_ prensinannesi2024 ver ver kucuk bisey zaten bnde avent kullanıyorum tekrar alicaktim yoktu bunlardan vardi buda cok kucuktu digerlerine gore yenidogan icin bnce cok iyi
prensinannesi2024 nur34_ avent ultra soft aldım cnm uçları farklı bi alistiriyim öle vereyim farklı farklı versem tutarmı gene
nur34_ prensinannesi2024 he ozaman sende ilk donemler ver 03 icersinde sonra zaten alman gerekicek diger boyutu minik cunku