Entige ameliyathaneye almıyorlar diye biliyorum hele ki genel anestezili olanlarda. Bi de zaten bebek doğduktan sonra giydirilip zaten ilk babaya gösteriyorlar başka kimsenin kucağına dahi veemiyorlar. Ne yaptıkları apaçık belli değil mi ki zaten içerde. Kesme dikme psikolojisine girmelerindense kapıda heyecanla beklemeleri daha iyi bence. Ben de öyle oldum ilk doğumumda. Bebeğimi ilk gören babası oldu. Ben odaya gittikten sonra getirdiler kızımı.