Gulsummldr Burcu27 kollarımı hissetmiyodum bile sezaryende. Bağlasa da olur bağlamasa da yani. Normal doğumda saten bağlanmaz
Deletedmom58 Burcu27 İşlem sırasında ani hareketler vs olabiliyor. Sezaryen sırasında midesi bulandı diye damar yolunu söküp doğrulmaya çalışan anne görmüşlüğüm var. Nabzı normale dönsün öğürme kasılmaları geçsin diye 10 dk beklemişti masada öylece.
Atlarlayasayan Deletedmom434 hiç duymadım öyle birşey sezeryan oldum ama bağlanmadım ya da bağladılarsa bile görmedim ben bağladıklarını🤣
Irmakdkm [bilinmeyen] size bişey sorucam dün tetanoz aşısı oldum dün hiç bişeyim yoktu bugün kalım ağırlaştı ateşim var az ve çok halsiz hissediyorum normal mi yoksa hastaneye gitmem gerek mi 18+3 haftalığım
Deletedmom434 Irmakdkm tetanoz aşısı vurulduktan sonra 2-3 gün o şekilde olabiliyor ebelerin bilgi vermesi gerekiyordu aslında ama geçmezse eğer sağlık ocağındaki ebeye veya doktoruna bilgi verebilirsin
Gulsummldr Irmakdkm bendede öyle olmuştu. İki gün yatmıştım. Hatta vucudum cokca agrımıştı. Doktora söyledim. Tetanozun öyle etkisi olmaz dedi ama gercekten cok Zor geçti iki gün. Kolay gelsin gecmiş olsun
Burcu27 Deletedmom58 anne olmak ne zormuş, bende videolarda rast geldim korktum birden dua edin nolur kolay geçsin dogumumuz:)
Deletedmom434 GamzeCan hayır canım o an bulantın gelebilir o anda damar yolunu çıkarmaya çalışabilirsin yukarıdaki hemşire arkadaşımında dediği gibi yada panik yaparsın ondan dolayı acı değilde dokundukları hissedilebiliyor