Bebegim3444 Beyz28 tam bir sene önce basladim. Hastane ucreti 17.500 ilaclarda 15-20 bin dondurma ucreti de ya 4000 di yada 6000 di. Herhangi ekstradan bir islem yapılmadı bana ama şuan bazı yerlere baktım sadece hastane ucreti 50 bin olmus. Ekstralar olursa histerospi gibi falan ucret daha da artiyor
Zeybal34 Beyz28 100 bin civarı tuttu ve hâla devam ediyor. Benim tedavim bitti bebişlerimle ilaçlarla devam ediyoruz. Hastaneye 50 bin verdim. ilaçlara veriyorum daha yani.
YarenUmut Beyz28 son denemem histereskopi, genetik tarama, iki defa rahim filmi, embriyo yapıştırma, rahim içi aşı, ilaçlar we uzak mesafe olduğu için 180 bin tl tuttu. Şükür değdi. Yıllarca uğraştım.
Beyz28 Doktorum 40.000 TL işlem 20.000 TL ilaçlar tutar dedi ama sanırım en az 80.000 TL gözden çıkarmam gerek hiteroskopi neden yapılıyor peki
Zeybal34 Beyz28 o öyle olmuyor banada 35 bin ve 3 bin fiyat çekildi ben 2 tane dediğim için 3 bin değil 6 bin olacaktı. ilaçlara 20 bin dendi Ama yumurta sayım fazla toplandı ve donduruldu hiçbişi göründüğü gibi değil.
Zeybal34 Beyz28 histeroskopi ya rahminde bozukluk vardır açıcaklardır ya da başka bişi vardır bende de yapıldı 20 bine yapıldı haziranda benim rahmim kalp şeklindeydi perde vardı.
Zeybal34 Ben size açıkça söyleyim tüp bebek ve hamileliğiniz boyunca toplam 150 bin tl yi tutuyor. Çünkü iğneler ilaçlar hele ki vitaminler çok pahalı.
Mavimsii_56 Beyz28 dogurduktan sonra hesaplıcaksın anca onu cünkü sürekli ilaclara para veryosun en azından bnmki ele🤦🏻♀️