Arkadaslar Merhaba! 36 haftalık hamileyim. Geçen haftaki kontrolde bebeğim 2600 dü bu hafta 2670 çok az kilo almış cok üzüldüm normalde her hafta 150 gr civarı almış oluyordu. İyi de besleniyorum. Nasıl düzeltebilirim iyi kiloda dogum yapanalr yardımcı olabilir mi