13.haftamda doktor cinsiyetinin kız olabilecegini söylemişti bugün 15.haftam ve yine kıza benziyor benim tahminim kız olduğu yönünde dedi hiç net konuşmadı yani bencede en iyi sonucu detaylı ultrasyonda ögrenicem ama ozamana kadar nasıl vakit geçicek bilmiyorum bilinmezlik net olamamak çok sinir bozucu değil mi? Kızım olacak diye adapte olamıyorum birtürlü