Filizsz Oğlum da babası cinsiyet belli olmadan isim söylemişti kız erkek, erkeğe ısınmıştım direkt dilim kız diyordu ama hissettiğimden değil istediğimden. Bunda da belirtiler de ters hep ve eşim kız hissediyorum demişti hislerine güvenirim. Rahmetli babamda rüya da hep kız kız demişti inana etkisinde kalıyor dış etkenlerden. Doktorum erkeğe benziyor diyoe ama detaylıya girene kadar şüphe içinde kalıcam gibi 😂çünkü hala kız hissediyorum Rabbim günah yazmasında, hep sağlıklı hayırlısını istiyoruz. Ama Rabbim ikimizi de 2 çeşidini tattırır inşAllah. oğlum hep gösteriyordu pipisi doktorumuz gülüyorduk gözümüze sokuyor pipisini beyfendi diye 😂 ama bu senenin bebekleri aşırı nazlı fake atıp duruyorlar