Aylinovic Merhabalar, çalışmak için iş yerine verilmesi gereken devlet hastanesinden alınması gereken bir rapor var. Ancak günü çok önemliymiş. Siz böyle bir rapor aldınız mı, tam 32+0 da mı raporu alıp aynı gün mü iş yerine verdiniz
-mom- Aylinovic 32+0 da çalışır raporu alıp verdim.36+0 da izne ayrıldım. 36+0 ‘da tekrardan gidip çalışamaz aldım onu da verdim. İsterseniz 37+0 a kadar çalışabilirsiniz ben öyle tercih etmedim
Bilgeecik Aylinovic illa 32+0 da alman gerek diye bir şey yok canım 32 haftanın içinde olman yeterli çalışabilir raporu alman için
Aylinovic -mom- 32+0 da mı doktora gidip rapor almalıyız. Benim doktor randevum 31+6 yani 1 gün öncesinde. Doktor ille de aynı gün mü gitmemi ister?
Gulgulhan Aylinovic ben 32+0 da almıştım. Formdaki yazıda bir bayan bir gün önce aldığını söylemişti. Doktora sorarsınız. Verilebiliyorsa veriyordur zaten