Kızlar cuma günü çatı muayem oldu hafif lekeler oldu sonrasında ama pazar günü katı yapışkan bir akıntı geldi içinde kan vardı kahverengiydi acile gittim açılman yok dedi . O günden beri ara ara durup durup yine geliyor ve her defasinda daha yoğun. Dün bel ağrım vardı hafif sancılar vardı ama bugün hiç biri yokk. Başına gelen var mı