Nills gerçekten yüzüme bakıp gebelik zehirlenmesine yakalandın sanırım diyip tahlil istedi hemen. Çevremde kime söylediysem de helal olsun çok iyi bi doktormuş demekki zordur insanın gözünden hastalığını anlamak dediler. Erken doğum yapmak zorunda kaldım bebeğim 36 haftalık olana kadar riskli gebelik diye iki güne bi hastaneye çağırdı bazen muayene ücreti bile aldırmadı. Ne zaman arasam tlfnlarıma cevap verdi kimi zaman hastalığımla ilgili kendisi aradı bebeğin hareketlerinde sıkıntı var mı diye. Herkesin doktoru kendine iyidir de benimki de mükemmeldi be :))