Merhaba 2 aylık hamileyim boğazım şiş üzerine sinüzitte eklendi.Normalde doktorum ilaç yazma niyetinde değildi ama durum kötüye gidip birde sinüzit eklenince beni mahvetti ve doktorum 600 mg lık bir antibiyotik yazdı.İlk 3 ayda ilaç kullanımı sıkıntılı olduğu için içim hiç rahat değil.Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda?