Merve1531 Kızlarrr 34 de 2200 dedi kg doktor 31 den beri 8-10 günlük eksik bir kilosu var deniyor ama bazılarını okuyorum benim haftamla aynı olanlara doktoru normal diyor ben anlamadım herşeyi de yiyorum 1 haftada 250 gram falan ilerlemiş hep 31 den beri doktor önemli olan alması zaten dedi 35 im şuan 36 da kontrol var böyle kilo alımı devam ederse 3 u geçer zaten dedi doktor sizce geçer mi kilo alımı haftalık normal mi yani 250-300 gram şeklinde ilerlermis zaten 36 da kaç olması gerekiyor mesela ? 🤦🏼♀️
palperol Merve1531 muz cevız felsn yemedım ben kılo aldı yani. Daha çok süt ve süt ürünlerine yuklendım. Süt, peynırın tum cesıtlerı, kefir asla vazgecmedım. Ondan kılo almışsa almıştır . Bir de yumurta tabi ne kadr sevmesemde yedım mecburen😅
Selinakbas Merve1531 Kuzum kilo konusuna fazla takılma en önemlisi sağlıklı dogmaları bebislerimizin 🙏🏻 Doğduktan sonra senin sutunle kilo alır 😍
Merve1531 Kefir muz kaşar bunları yiyorum içiyorum muzu zaten başından beri yiyorum bı yandan mecbur yiyorum çünkü ben hapı muzsuz icemem 🙊 muzu günlük ikiye mi cikarsam bide kefire başladım düzenli olarak 1 haftadır içiyorum doğuma kadar devam edicem
Merve1531 Blueberry0 Evet aslında onda korkuyorum ama ayıptır söylemesi benim metabolizmam hızlı yani büyük abdestte sorun yaşamadım hiç sırf onun için faydası daha fazla olur mu diye iki yi düşündüm bilemedim😕
Blueberry0 Merve1531 kabızlık dışında zararı olmaz 2 tane de yiyebilirsiniz. Kuruyemiş de tüketin özellikle kabak çekirdeği, çiğ badem , fındık , ceviz vs bebeğe kilo aldırıyor. kaşar kefir vs tüketiyormussunuz zaten🩷
Merve1531 Selinakbas Ya öyle tabiki ama yanılma payları olmalarına rağmen doktorlar 10 gün geriden geliyor vs diyince ister istemez kötü oluyor insan acaba ben mi eksik bisiler yapıyorum diye ne bilim tabiki kilolu olması da sağlık değil doktor da dedi ama sağlıklı olsunlar kararında dogsunlar yeter 🙏🏻😌
Selinakbas Merve1531 2 hafta önden ya da geriden gidebiliyor bebisler bu da tamamen normalmiş, bizimki de 1 hafta önden gidiyor ama hani ben buna bakmıyorum cunku doğduğunda bebekte ister istemez odemini atmış olacak 💐