Efuli53 Kızlar 24haftalık hamıleyım iki haftadr falan neredeyse sabahları kahvaltıda veya sonrasında idrar mı kacırıyorm anlamıyorm su seklinde akıntı oluyo. Koyu akıntım da oluyo normal gün içinde. Ama bunu çözemedim 10gün önce kontrolum vardı detaylı falan herşeyim temiz. Yani doktora gitmeden size bi sorayım dedim.. tiroit hapı kullanıyorm her sabah ondan mı acaba
dml33 Efuli53 kokusuna bakin idrar kokusunu anlarsnz büyüdükçe baskida yapiyo idrar kacirabilirsn olmadi doktoruna git bi test yapiolar idrar mi su mu diye bakar
Gulcag Efuli53 benimde aynı normal altına devamlı peçete koy baş edilmiyor çünkü her tuvalette değiştir enfeksiyon kapma. Akıntıda koku yoksa sıkıntı yok ama mutlaka doktoruna sor kontrolünde 😇
Nomays11 Bende 20 haftalık canım tam senin dediğim gibi oluyodu doktor koku var mı dedi yok dedim fitil verdi ama kullanmadım daha sürekli ıslaklık oluyo rahatsız oluyorum