Caglali Bugün Starbuckstan berry hibiscus soğuk içecek aldım ve içtim Düşük ve erkfn doğum yaptığı söyleniyor 6+3 haftaligim birşey olur mu ki?
rumeysattnc Caglali 2 kere bilmeden bende içtim şuan 22+3 üm bir sorun yaşamadım dahada içmedim zaten ☺️
biradethamis Caglali hiçbir şey olmaz ben 31. haftadayım ve her gittiğimde onu içtim sen yine de abartma tabi bundan sonra dikkat edersin hiçbir şey olmazzz
adatuna Caglali gebeliğn başından beri sürekli içiyorum. Düşük bu kadar kolay olmaz. Düşük sebebi zaten bebeğin sağlıksız olmasıdır.
Minnak6789 Caglali bende bilmeden çayını şerbetini yaptım içtim 3 4 sefer bsy olmadı saglıkla doğdu ama sonra daha ıcmedm dikkat ettm
elifsen Kilolarca yemediğiniz sürece bir şey yapmaz. Düşük tehlikeniz yoksa halter bile kaldırabilirsiniz
__mom1 Caglali hep içtim hamileyken içim yanıyordu artık yürüyemediğim için dışarı çıkamıyorum o yüzden içemiyorum 😅 size afiyet olsun
__mom1 Caglali ama insanın canı başka şeyler de istiyor hamilelik nerdeyse 1 sene süren bi süreç zor yani kısıtlamak
Aicsnpj4 Caglali ben de bilmeden içtim bi kere ama litrelerce ve sürekli olmadığı sürece bişey olmaz tahminimce. Bundan sonrası için dikkat edersiniz