Temizlik yaparak kanala inmesini beklemek biraz saçma olacaktır ama :) yanlış anlamayın lütfen bu konuda eğitimler de aldım ve şuan 35. Haftadayız maşallah diyeyim çünkü bebeğim kanala doğru girmiş dedi doktorum
Doğru egZersizler yapmanız lazım konuşun bebeğinizle saçma gelebilir ama siz ve eşiniz konuşun. Bu elektrikli diş fırçaları varya hani onun bir zararı yok onunla karnınızda gezinin aşağıya ( gebelik eğitiminde öğrendiğim bir şeydi)
Pilates yapın fırsat buldukça bir top alın evde bunu kullanın. İnanın bebeğinize ve kendinize.
Bence başarabilirsiniz