Elis-im Kızlar selam bebeğim 37 günlük ve gazı var sürekli atmasına rağmen gazman olsa yarışamaz yani. Sorum şu: 3 aydan sonra kendi gazını atacakmış ağızdanda popodanda bu doğrumu bana güzel şeyler söyleyin lüfen🥺💐
Deletedmom_116 Elis-im bio damlası kullandım sadece bı kere aldimbir ay kullandım her sabah erken saate veriyodum aynı saatlerde ve bir ayda rahatladi
inci_6007 Elis-im bende aynen böyle bişey yazmıştım bı uyandım 91.gun yoktu gaz sabah beste uyanmadı ordan anladım 😂
Busraakay_26 Elis-im 2 aylık olduğun da biraz daha rahata kavuşacaksın azcık sabır benimki 2 aylık olduğunda kendi yapıyordu Bol bol masaj yap ilaçlar falan kar etmiyor tek şey masaj