Brn_cnn bizimde eşimle doğum günlerimiz 30 Temmuz ve 30 mayıs ilk hamile olduğumu öğrendiğimde 30 Eylül olsa ya demiştik😂 şimdide 30 eylülde düğün var yakın arkadaşımızın geçen gün konuşurken düğünde doğurma kız dedi yok dedik daha var sonra annemle konuşurken yine tesadüfen 30 eylülde doğumdan bahsedildi 2 hafta önce doktorum istersen seni 30 eylülde doğurtayım dedi bende bu hafta sanki 30 eylülde doğurcakmışım gibi hissediyorum diyip duruyorum bugün de aynı zamanda hamile kaldığımız arkadaşım doğurdu çatı muayenesine gittiğinde acilma var diye almışlar doğuma, benimde cumartesi günü çatı muayenem eşimde diyor ki biz tedbirli gidelim 😂😂😂 karman çorman olduk cumartesi bekliyorum 😂😂😂