Emel_87 bende 33 haftaligim bugün nst ye girdim sancim çıktı zaten gün içinde sürekli kasilmalar yaşıyorum hatta nstde görevli kadın sancılarını çıkmış acile yatirabilirler seni dedi ama doktor gayet iyi dedi bu arada kendi doktorum iznliymis baska bi doktora rica etmistim o bakti ama o yuzden içim hiç rahat değil pek ilgilenmedi gibi geldi bana 😔 vajinamin üstü agriyo yürüyemiyorum bile dogru duzgün sürekli ya oturuyorum ya uzanıyorum