Sibel_72 özelde. 32 den itibaren suyum azalmaya başladığı için sık takibe başladı doktorum. 36+5 te suyumun iyice bitmesi sebebiyle ciğer geliştirici yapıp 37 de istersen normal deneriz istersen sezaryenle alırız dedi. Normal denedik ve çok şükür normal doğumum oldu. Suni sancı ile