akdogann
Benim oldu iki hafta önce. Kesenin tam yanında. İki gün hafif bir kanama oldu , günde üç Progestan fitil ve hafta da pruluton depot kullanıyorum. Devam etmedi kanama yarın kontrole gideceğim inşallah bebeğim iyidir ve kanama alanı yok olmuştur korkuyorum ben de kafamda bir sürü soru ya kalbi durduysa ya bir şey olduysa diye 🥺