Defocuk 17+1 haftaligim 2.hamileligim bir kizim var 10 aylık 🎀 bunun daha cinsiyetini ögrenemedik tahmini dogum tarihi 5 Mart 👼Beslenme duzeniniz nasil kac kilo aldiniz 🍫🥑🍔
HilalYlmz Defocuk 16.haftaya selam dedik🌸 Bir oğlum var 2 yaşında şimdi nasipse kızım olacak sezaryen olacağı için martın 5-7si gibi yaparız dedi doktorum hepimiz sağlıkla sıhhatle kavuşalım bebişlerimize 🤍
Miracleee Defocuk doktorumun düzenlemesiyle bugün tam 16. Haftadayim. 13 mart doğum görünüyor ama erken de olabilir belki. Henüz kilo almadım 3 kilo verdim. 58 kilodayim. Istahsizim ve 10. Haftada biten bulantim birkaç gündür yine başladı
Ressammom Defocuk 16+1 haftalık hamileyim Allah nasip ederse oğlum olacak iki ayrı doktora gittim ikiside erkek dedi inşallah değişmez alışverişe başladık çünkü 😂 Ara ara sancım oluyor ağrı giriyor sol tarafıma sizede oluyor mu acaba
Busra221 Benımde ikinci gebelik. 14+2 kanamalı geçiyor malesef. Progestan kullanıyorum günlük iğne şeklinde. 2 gün önce cinsiyet net kız dedi ama bakalım daha erken detaylıya kadar güvenemiyorum
H-O12 14 haftalık cinsiyet öğrenmedim yarın doktor kontrolüm var tahminile öğrenebilirsek bır kızım var birde oglum var buda 3 gebelik 🙏
skorhan 15+3 haftalık hamıleyım ilk gebeliğim tüp bebekle oldu çok şükür doktor yüzde 60 yüzde 70 erkek dedi
Melikeess Defocuk 17+3 haftalığım bulantılarım hala oluyor kusmam kesildi ama bulantı ve hazımsızlık devam ediyor doğum mart başı ve bebeğimiz kız hareketlerinide hissediyorum ara ara
Nursenylmaz Ressammom bende 16+3 üm benimde sol bacağım çok kötü sadece kramp gibi ağrı hibi oturunca kalkamıyorum cinsiyetini devletimiz daha söylemedi
Ebrulim123 Ressammom benim de oluyor 15. Haftaya girdik bazen korkutuyor su an hareketlerini de hissedemedigim icin bazen endişeleniyorum.
Ebrui3461 Benimde 14+5 günlük kızım olacak inşallah plesantası aşağıdaymış yatış dinlenme verdi 30 haftada çıkar yukarı dedi
Gizemd-01 Ebrui3461 30 haftada mı çıkar dedi 🤦🏻♀️ daha erken çıkmaz mıymış ya benimde aşağıda 12+5 bende