Fatmaaa95 Herkese selammm Bursalı hamişler toplanalımm hangi doktora gidiyorsunuz bakalım hangi ilçedensiniz ben Osmangazi 🤚🏻☺️
Yaprakdokumuseverr Fatmaaa95 Ben hem istanbul hem bursa osmangazi 🤓 şuan bursa şehir hastanesinde serhat beye geldim bakalım nasılmış
Ilosunuz1 Fatmaaa95 ben kestedeyim 37+2 olduk oğlumla 💙 Kestel devlet hastanesine gidiyorum en başından beri ☺️
nurayyilmaz Fatmaaa95 bursaya yeni atandik henüz doktor bulamadım 32. Haftadayım. tavsiyeleri yazanlar olursa sevinirimm🥰 devlet özel fark etmez
Yaprakdokumuseverr inci_6007 😁 kaç haftalıksınız? Öyle gebeler gördüm ki beşiz gibi karınları ay çok güzeldi tüm gün burda takılabilirim herkes çok komik yürüyo aksjdjd
16Gizem16 Yildirimda oturuyorum Nilüfer medicabil engin korkmazere gidiyorum çok memnunum riskli gebelik olduğu için onu tercih ettim