seerappp Merhabalar 🌸 Aile sağlığı merkezinden sizleri gebeliğin kaçıncı haftasında aradılar veya siz mi bildirdiniz ilk tetkikler nasıl oluyor acaba ben 10 haftalığım ama arayan olmadı sağlık ocağım eski ikamet ettiğim semtte cuma günü gideyim diyorum
Bebegim3444 seerappp ilk önce sizin bildirim yapmanız gerekiyor. Ben de 17. Haftamdayim bildigim kadarıyla 20. Haftada tetanoz aşısı icin ariycaklar.
Yazmelegi_ seerappp kalp atışını duyduktan sonra gittim oraya sisteme düştüler sonra bana izlenim takibi verdiler o tarihlerde gittim bide aşı zamanında aradılar
3bebekannesiii seerappp bugün 9+4 olduk bugün aradılar saglık bakanlığı’ndan arıyoruz artık her ay arıycaz dedi ebe hanım
seerappp Bebegim3444 teşekkür ederim atıyorum fakat ulaşamıyorum bir türlü mesafe de 1 buçuk saat o yüzden sizlere sormak istedim cuma günü gideyim o zaman teşekkür ederim 🙏🏻
myangelson seerappp sen bildirdin mi hamile olduğunu ? Ben hamile olduğumu kendim bildirdim ozeldeki doktorum kan tahlilleri istemişti ASM de yaptırabilirsin demişti bende gittim orada kan tahlillerini yaptırdım ve gebeligimi girdiler sisteme. Senin bildirmen lazım
seerappp myangelson özeldeki doktorun istediği tahlilleri aynı hastanede yaptırdım sağlık ocağına bildirmedim çünkü bazı sağlık ocakları sisteme düştüğü için atıyorlar fakat beni arayan olmadı hiç 10 haftada
tugcesakzci seerappp 15. Hafta falandı galiba yanlış hatırlamıyorsam ben bildirmedim onlar aradılar direkt kontroller için. 20. Haftamda bir daha arandım tetanoz aşısı ve muayene için. Sanırım bir sonraki muane 24. Haftada olacak aşının 2. Dozu zamanı
Aysensrkan Ben özelde kan vermiştim beta hcg sonucum çıktı ertesi gün aradılar hamilesiniz hayırlı olsun diye
myangelson seerappp sistemine dusmuyordur ben sistemlerine düşer sanıyordum ama sorduğumda sen bildirmen gerekiyor biz goremiyoruz dediler belki seninki de öyle olabilir
Elif5329 Ben kayıt yaptirmamistım hastanede zaten hemen gebe diye sisteme düşüyorlar sonra sağlık ocağı kendi iletisime geciyor.
ipekkus Ben hamilelik testini yaptıktan sonra beni aradılar yaklaşık 10 gün sonra hamilelik için kanı saglik ocagi da vermiştim yoksa aramyacaklardi bilgileri olmadığı icin