Nomays11 🤪 benim 2.5 yaşında oğlum var ilk 1 yaşına kadar babasının kopyasıydı amcası ve dedeside dahil 😀 çünkü birbirlerine çok benziyolar. Şuan bana benziyor hatta tıpkı ben kirpikleri kaşı gözü. Ama eşimin ailesi kabul etmiyo 😂 aynı babası diyip duruyolar ikinci oğlumu bekliyorum inşallah abisine benzer diyorum bende🥰