Sedefffsu 13/09 sabah 8:00 çatlatma iğnesi , 36saat üstüne sayarsak perşembe akşam 20:00 ovülasyon oluyo. 14gün sonrası 28mi 29mi oluyo 🫣 bel ağrısı dışında hiç bi belirti yok
sacmalamakizim Sedefffsu 14 gün sonrası 27 oluyor hadi 15 diyelim 28 oluyor çatlatma iğnesi günü sayılmıyordu galiba değil mi o zaman 28 oluyor.
1prensesannesi__ Sedefffsu persembe aksam catlamis olsa 24 saatte canli yumurta desek cuma gunu dollenmis olsa 15inde döllenmis olsa 29 30 unda test yap canimchep en uzak zamanı düşün ki vaktinden erken test yapio umutsuzluga düsme
1prensesannesi__ Sedefffsu bende bi kere 12li test aldim adetten 1 gun once bide gecikirsen 1 gun sonra yaparim diye hamile kalmazsam bana aylarca yeter hamile kalirsamda isteyen brilerjne hediye ederim diye düşündüm ama adet olmadan hepsi bitti 😂😂bu ay da hic bi tane bile almadım cook gecikirsem yapicam zaten gecikmesemde adet olurum 🤲🏻
Sedefffsu 1prensesannesi__ bende öyle duramıyorum bitiriyorum hepsini 😆 evde ovülasyon testi vardı onu yaptım azönce iki çizgi çıktı biri koyu diğer hafif silik ama yine koyuya yakın. Regle 2gün kala normalmi öyle çıkması?
1prensesannesi__ Sedefffsu ovulasyon kullanmadım ama hamilelikte pik cikiyo diyolar 😃 ben simdi bat bile hesaplamadim gün saymamak icin akinti ve kramp ile yumurtlama tespit ettim degerlendirdim insAllah tutmustur Ekim ortalarinda adet olmazsam test yapicam gun saymiyorum kafam rahat o yüzden okul da var oyalancak o kadar cok seyim var ki zaman nasil geciyo bilmiyorum 🤣🤣
1prensesannesi__ Sedefffsu Erva18 Tessd Hamilelikte pik cikiyo diyolar hep bi ara cok kisi ovulasyonla test yapiyodu 😃
Tessd Sedefffsu Yani arada kaldım açıkçası bende yapmıştım gebelik testi öncesinde ovulasyon testini. Hoş belki defalarca yaptım 🫤Ama Bir tık daha koyuydu sanki hamile kaldığımı öğrendiğim de
Sedefffsu Erva18 keşke gösterse 😁 hiç bilmiyorum ama yumurtlama haftasından 12 gün geçti yani tekrar bu şekil çift çizgi verebiliyomu? 1hafta önce tek çizgi vardı
Donthappymom Tessd adet günüm yarın bugün ovulasyon yaptım silik çıktı normalde adete zamanı daha silik veya hiç olmaması mı lazım çizginin ben keyfime yaptım 😑😑🙄🙄 gebelik testi yapmadım yarın adet olmam gerekiyor
besem Hafif akıntı olması hamilelik öncesi belirti de var mıdır yoksa regl öncesi mi bilen var mı bat 4 Ekim @
Sedefffsu besem benim regle 3gün kala başladı akıntı, ondan önce yoktu. 1-2 güne belli olur ne olduğu