Çok şükür kızlar pazartesi günü 38+0da sabah 8 de kucağıma aldım oğluna ne iğne ne bebek çıkarırken hiç bir sorin yaşamadim bebeği gorme anı mükemmel bisey herkese tavsiye ederim hepinize hayırlı doğumlar rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰