Benim gebelik kolestazından bebeğin alınması gerekiyordu. İstese sezaryen yapardı dr tehlikeli diyip, suni sancı verip normal doğumu denedi ve oldu yani.
Git gel uğraşmak istemiyorlar normal doğum uzun süreli takip gerektiriyor. 10 saat sancı çektim ben, dr gece geldi doğum olunca. herkes uğraşmak istemez yani.
Araştırın öyle özellere para verin değmeyen doktorlara yedirmeyin paranızı.