Moonrose16 10 günlük bebeğim var kalbinde delik varmış zamanla kapanır diyorlar bu durumu yaşayan oldu mu ? Tiroidi de yüksek çıkmış çok endişeliyim
Yaprakdokumuseverr Moonrose16 benim kuzenime de küçükken öyle demişler ama kapanmamış hatta kapandı sanmışlar 27 yaşında kapanmadığını hatta tamamen yırtıldığını gördüler lütfen sürekli kontrol ettirin. Tiroidine de baktırın gebelikte sizde var mıydı?
PrensinibekleyenAnnee Moonrose16 hamileyken delik anlasılmamıydı ? Bizimde delik vardı size cinsi neydi deligin
Elfve PrensinibekleyenAnnee hayır detaylıda belli değildi rutin kontrolde çocuk doktoru üfürüm var kardiyoloji ye götürün dedi orda ortaya çıktı sonra birkaç defa daha gittik sonrasında kapandı dediler
PrensinibekleyenAnnee Moonrose16 aslında vardır ama doktorun gözünden kacmıs olabilir kapanır inşallah benim.bebegiminde kalbi de delik var doğumu bekliyorum
Yagmurun2 Moonrose16 üfürüm bende de küçükken vardı bazen kalbe yavaş kan gitmesinden oluyomuş galiba