Beklenen gün geldi kızlar. Tam 40. Haftamızda doktor yatış verdi. Bugün kontrole geldik 1 2 cm açıklık var daha fazla beklemeyelim riske girer suni ile başlayalım dedi doktor. Bizde kabul ettik. Şuan çok yavaştan verdiler sanciyi bişey hissetmiyorum henüz bir kaç saate başlar diye tahmin ediyorum. İsmim Rabia Güneş ismen dua ederseniz çok mutlu olurum. Korkum var heyecanım var stresim var Rabbim benim ve benim gibi bekleyenlerin yardımcı olsun inşallah ❤️🙏