Busracann doktorlar kendilerince hakli, gordugu en ufak seyide soylemek zorunda hissediyorlar belki kendilerini ama bebeginizin hcbir seyi yok merak etmeyin. Benm bebegime 37-38de alinmasi gerek, bacak ve gobek cevresi geriligi oldugu icin denildi. 41+1 de dogurdum 😂😂 ve bebegimde rabbime bin şukur hcbsey yok. 52 cm dogdu. Caninizi hiiiiic sikmayin 🌼🌼