NewbieMommy Tecrübeli annelerim 18+6yız. 16.haftamın ortalarından beri hep sola yattığım an sol kasığımda seğirme, pıt pıt atma gibi şeyler oluyor neden? Bilen doktoruna soran var mı? Gaz da yok anlayamıyorum.
Basakhilal NewbieMommy ona hep gaz dediler ama o bebek hareketi. Cünkü o haftalarda pıt pıt yapan bebiş 19-20 de pat pat yapmaya başladı😂
Beyzanrrr NewbieMommy maşallah siz erken hissetmeye başlamissiniz sürekli sola yatın bekleyin bebek hateket ediyor göbeğinizi açıp bakın görürsünüz ben 20. Haftamda hissettim
NewbieMommy Aysee1123 ay ciddeeen mi 🙈 dediler ama pek inanmadım hep doktorlar diyor ya 20 ve 22 arasinda hissedersiniz diye ihtimal veremiyorum🙈
Aysee1123 NewbieMommy Hayır herkeste farklılık gösteriyor. Benimde ilk gebeliğim şuan ilk 16+4 te dediğiniz şekilde hissettim. Daha sonra 17-18 gibi aralarda yine oldu nadir oluyor tabi. 20 lerden sonra sıklaşmaya başlıyor tabi oda düzensiz şekilde oluyor. Öyle öyle giderek düzenede giriyor ☺️ Zamanla yavaş yavaş hepsi oluyor
NewbieMommy Aysee1123 benim hiç nadir değilya yemek yiyip soluma yatayım hemen başlıyor 😅 bazen duruyor bazen kısa bazen biraz daha uzun değişiyor 😊
NewbieMommy Basakhilal aay umarım kızımı hissediyorumdur şuan ağzım kulaklarımda sola yattım onu bekliyorum ev işini falan bıraktım🙈🤣
NewbieMommy Beyzanrrr yaa teşekkür ederim deneyimli annelerden duyunca daha da emin oldum sanırım🙈 çok heyecanlandım hep beklerim artık bu pozisyonda 😅
Basakhilal NewbieMommy düz yatınca daha çok hareketleniyor düz yat istersen:) ama bu haftalarda cok hareketlenmez. İşini gücünü yap sen😂
NewbieMommy Basakhilal onu denedim de yok pek olmuyor gibi 😂 bebeğim solda sanırım o sebeple rahatsız oluyor😆
Basakhilal NewbieMommy benim de solda ama düz yatınca her zaman hareketlenir😂 daha ufak ya zaman geçtikce coğalır