mom16161 sinemsii evet gittim ilaç etki etmediği için yarın damardan ilaç vereceklermiş 4 gün boyunca gidip gelicem hastaneye serum şeklinde verilcekmiş
mom16161 sinemsii canım değerlerim 140 bine yükseldi aldığım takviyeyle hapı biraz azalttılar 10 gün sonra tekrar bakacaklar şuan iyiyim çok şükür
mom16161 sinemsii değerlerim yine düştü tekrardan damardan tedavi alıyorum hastaneye yatışım yapıldı 12 bine düştü değerim 10 gün içerisinden fazla bir düşüş yaşandı hızlı düşüşün gebelikten kaynaklı olduğunu düşünüyorlar bakalım tedaviye devam edicem sen naptın canım çıktı mı sonucun
Yasemngndz Merhaba kızlar doktorum bana doğumunu ben yaptıramam kanamanınj durduramayız trombosit değerin çok yüksek hemotoloji olan bir hastanede yapman lazım acil hemotolojiye git dedi ama sıra alamıyorum napıcamm
mom16161 Yasemngndz canım önce dahiliyeye randevu alıcakın sonra o seni sevk edicek o şekilde kolaylıkla alırsın sekreterlere rica et bir de gebe olduğun için önceliğin var şehrinde ki eğitim araştırma hastanelerine bak özellerde hemotoloji pek yok nadir hastanelerde var
sinemsii mom16161 sonucum çıktı canım değer aralığını göremiyorum da . Açıklama yazmışlar yeterli sayıda ve boyutta gibisinden. Ama 33 haftalık olduk korkuyorum doğum yaklaştıkça .
sinemsii mom16161 kuzum sen düştüğünü anlıyor musun test yapmadan bi belirti vs oluyor mu Rabbim şifamızı versin sağlıkla kucaklayalım inşallah sen kaç haftalık oldun
mom16161 sinemsii anlayamıyorum malesef bazen morarma ya da burun kanaması olursa o zaman anlıyorum ama net bir şekilde anlıyorum diyemem şuan 29. Haftadayım
mom16161 sinemsii korkma canım benim daha düşük ama en azından çaresi var müdahale edilebiliyor öyle düşünüyorum teselli ediyorum
sinemsii mom16161 Rabbim şifamızı versin kuzum en kısa zamanda 🙏 sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı