Dilara0638 Sansss ben Oğlumda 5+5 te 7700lerdeydi yüksek olunca ikiz diyorlar ama her zaman öyle değil bence
BetulGGD Sansss böyle durumlarda mol gebelik de olabiliyor, keseyi gördünüz mü? Mol gebelik değilse çoğul gebelik olabilir.
Sansss BetulGGD evet keseyi gördük ama çok küçük şuan dedi doktor kalp atışı için yarın tekrar gidicez