Merhaba genelde 7.hafta itibariyle bebegin kalp sesini dinlemiş herkes. Birkaç yerde bu konunun tartışıldığını gördüm. Kimisi ilk 3 ay kalp sesini dinlemenin bebeğin kalp kapakçığına zarar verdiğini söylemiş. Komi doktor da kalp sesinin doğuma kadar 2 defadan fazla dinlenilmemesi gerektiğini söylemiş. Sizlerin doktoru ne dedi ? Bu konuda araştırma yapan var mı?