Yoncaasakin Ygmrr1 şeker testi yaptırdınız mı şekeriniz yüksek olabilir doktor ona göre beslenme verecektir size
mimar_anne Ygmrr1 şeker yüklemedi yaptırmadınız mı yaptırsaydınız daha erken öğrenmiş olurdunuz diyet uygulayacaksınız doktorunuz bilgilendirir
Ygmrr1 Yoncaasakin evet şekerden kaynaklı dedi doktorda meyve bile yemiceksin dedi onun dışında ne yapmam lazım bu durumu yaşayan varmı acaba 🙇🏼♀️
aslanprenses_ Ygmrr1 gani doktorun o yüzden olduğunu söylediyse şeker hastası gibi davranacaksın kendine