Benimde 30 haftalık ken kanamam oldu ve bendede erken doğum riski vardı çünkü bebeğin eşi önde ve tersti üç gün boyunca hastanede yattım serumlarla ilaçlarla durdu kanamam çok şükür doktorum taburcu etti sadece lavabo için ayağa kalkman gerekiyor dedi onun dışında sürekli uzaıyorum şimdilik bir problemim yok 33 haftalık olduk❤bol bol istirahat etmen gerekiyor seninde çok geçmiş olsun