Merhabalar. Dün üniversite hastanesine çocuk istemiyle prof bir doktora gittim. Doktor baktı etti histerekopi yapalım bide Rahime çizik atarız öyle tutunma şansı daha yüksek dedi ama tüp bebek aşılama fln hiç bişey yapilmayacak yani yumurtaliklarina bakicaz dedi bu şekilde yaptıran var mı merak ettim tüp bebek yönteminde yapıldığını duydum ama bunu duymadim