Ucankus Kızlar bu dün ki testim adetime 6 gün var bugün internetten erken gebelik testi almıştım o gelicek sizce geldiği zaman yapıyım mı yoksa daha erken mi yumurtlamadan sonra 10. Gün bugün
naneliseker_ Ucankus gölge var ama siz 2 gün daha bekleyin varsa hemen çıkacaktır bu gölge doğru ise :)
Ucankus MelodyFairy evet canım hatta efekt yapınca daha belli oluyor ama hiç bir belirtim yok o yüzden emin değilim
MelodyFairy Ucankus hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️ misafirlerim geliyor bugün fırsat olurda alırsam yaparım almazsam günüü beklerim
Yavru-kus Ucankus aynen öyle ben 3 gündür üst üste yapıyorum negatif canım sıkılıyor adetime 3 gün kaldı ama negatif 😞
Ucankus Yavru-kus olsun canım bazen adet olmak bile çok büyük veli nimet ben bir ay çok strese yaptım sonra adetim çamurlu değişik geldi o ay acaba hasta mı oldum bir şey mi oldu diye öldüm dirildim sonra normal adet oldum o kadar şükrettim ki sağlık her şeyden önemli
Rumeysaaa67 Yavru-kus var gibi kan versen kesin çıkar benim bundan bile azdı çizgi flaş ile gözüküyordu HEMEN gittim kan verdim 11 çıktı doktor hamilesin dedi
Yavru-kus Rumeysaaa67 inşallah canım 2 gün var adetime 1 gün geçsin testi tekrarlarım baktım çizgi daha net kan vermeye giderim
Rumeysaaa67 Yavru-kus ben 6 gün Kala öğrenmiştim erken öğrendiğim için keseyi geç gördüm bebeği de geç gördüm hep içimde sıkıntı oldu şükür herşey yolunda bence erken öğrenme de iyi değil sürekli sorular oluyor ne zaman kese gözükecek neden bebek gözükmedi falan tiribe giriyosun bencede bekle canım 😘